Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Title: Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики
Authors: Фоміна, Людмила Володимирівна
Скорбач, Тетяна Василівна
Кулікова, Інна Іванівна
Keywords: педагог
самовиховання
самоосвіта
самореалізація
Issue Date: 5-Dec-2012
Publisher: Харківська гуманітарно-педагогічна академія
Citation: Фоміна Л.В. Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики / Л. В. Фоміна, Т. В. Скорбач, І. І. Кулікова // Формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах модернізації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 5–6 грудня 2012 р. / Харківська гуманітарно-педагогічна академія. – Харків, 2012. – С. 221–222.
Abstract: Педагогічне керівництво самовиховання - насамперед стосунки між педагогом і вихованцем, пройняті глибокою взаємною вірою в добрі наміри. У процесі підготовки підростаючого покоління перед педагогами постають досить складні питання, пов'язані з формуванням, вихованням і самовихованням людини у сучасному суспільстві.
Description: Виховання поєднує в собі самовиховання, самоосвіту та самореалізацію. Ці складові впливають на глибину та ширину знань людини про світ і самого себе
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.