Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоміна, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorСкорбач, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorКулікова, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2012-12-20T11:36:53Z-
dc.date.available2012-12-20T11:36:53Z-
dc.date.issued2012-12-05-
dc.identifier.citationФоміна Л.В. Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики / Л. В. Фоміна, Т. В. Скорбач, І. І. Кулікова // Формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах модернізації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 5–6 грудня 2012 р. / Харківська гуманітарно-педагогічна академія. – Харків, 2012. – С. 221–222.uk_UK
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578-
dc.descriptionВиховання поєднує в собі самовиховання, самоосвіту та самореалізацію. Ці складові впливають на глибину та ширину знань людини про світ і самого себеuk_UK
dc.description.abstractПедагогічне керівництво самовиховання - насамперед стосунки між педагогом і вихованцем, пройняті глибокою взаємною вірою в добрі наміри. У процесі підготовки підростаючого покоління перед педагогами постають досить складні питання, пов'язані з формуванням, вихованням і самовихованням людини у сучасному суспільстві.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарківська гуманітарно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectсамовихованняuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.subjectсамореалізаціяuk_UK
dc.titleСамовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практикиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.