Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Назва: Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики
Автори: Фоміна, Людмила Володимирівна
Скорбач, Тетяна Василівна
Кулікова, Інна Іванівна
Теми: педагог
самовиховання
самоосвіта
самореалізація
Дата публікації: 5-гру-2012
Видавництво: Харківська гуманітарно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Фоміна Л.В. Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики / Л. В. Фоміна, Т. В. Скорбач, І. І. Кулікова // Формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах модернізації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 5–6 грудня 2012 р. / Харківська гуманітарно-педагогічна академія. – Харків, 2012. – С. 221–222.
Короткий огляд (реферат): Педагогічне керівництво самовиховання - насамперед стосунки між педагогом і вихованцем, пройняті глибокою взаємною вірою в добрі наміри. У процесі підготовки підростаючого покоління перед педагогами постають досить складні питання, пов'язані з формуванням, вихованням і самовихованням людини у сучасному суспільстві.
Опис: Виховання поєднує в собі самовиховання, самоосвіту та самореалізацію. Ці складові впливають на глибину та ширину знань людини про світ і самого себе
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагога.doc34,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.