Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578
Назва: | Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики |
Автори: | Фоміна, Людмила Володимирівна Скорбач, Тетяна Василівна Кулікова, Інна Іванівна |
Теми: | педагог самовиховання самоосвіта самореалізація |
Дата публікації: | 5-гру-2012 |
Видавництво: | Харківська гуманітарно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Фоміна Л.В. Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики / Л. В. Фоміна, Т. В. Скорбач, І. І. Кулікова // Формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах модернізації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 5–6 грудня 2012 р. / Харківська гуманітарно-педагогічна академія. – Харків, 2012. – С. 221–222. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічне керівництво самовиховання - насамперед стосунки між педагогом і вихованцем, пройняті глибокою взаємною вірою в добрі наміри. У процесі підготовки підростаючого покоління перед педагогами постають досить складні питання, пов'язані з формуванням, вихованням і самовихованням людини у сучасному суспільстві. |
Опис: | Виховання поєднує в собі самовиховання, самоосвіту та самореалізацію. Ці складові впливають на глибину та ширину знань людини про світ і самого себе |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагога.doc | 34,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.