Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Назва: Сущность анализа педагогических ситуаций
Автори: Гусак, О.Г.
Теми: Эффективность анализа
педагогическая ситуация
личность студента
проблема продуктивности
педагогические стереотипы
ефективність аналіза
педагогічна ситуація
особистість студента
проблема продуктивності
педагогічні стереотипи
Дата публікації: 6-гру-2019
Бібліографічний опис: Гусак О. Г. Сущность анализа педагогических ситуаций / О. Г. Гусак // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XIІ Міжнародної науково-методичної інтернетконференції, м. Харків, 5–6 грудня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – С. 9–11.
Короткий огляд (реферат): Эффективность анализа педагогической ситуации и принятие решения педагогом зависит от того, насколько полно и адекватно преподаватель понимает личность студента. Проблема продуктивности принятия решений в условиях педагогической ситуации – это проблема и педагогическая, и психологическая, и социальная.
Опис: Ефективність аналіза педагогічної ситуації та прийняття рішень педагогом залежить від того, наскільки повно й адекватно викладач розуміє особистість студента. Проблема продуктивності прийняття рішень в умовах педагогічної ситуації – це проблема й педагогічна, й психологічна, й соціальна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сущность анализа педагогических ситуаций.docx15,71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.