Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Назва: | Сущность анализа педагогических ситуаций |
Автори: | Гусак, О.Г. |
Теми: | Эффективность анализа педагогическая ситуация личность студента проблема продуктивности педагогические стереотипы ефективність аналіза педагогічна ситуація особистість студента проблема продуктивності педагогічні стереотипи |
Дата публікації: | 6-гру-2019 |
Бібліографічний опис: | Гусак О. Г. Сущность анализа педагогических ситуаций / О. Г. Гусак // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XIІ Міжнародної науково-методичної інтернетконференції, м. Харків, 5–6 грудня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – С. 9–11. |
Короткий огляд (реферат): | Эффективность анализа педагогической ситуации и принятие решения педагогом зависит от того, насколько полно и адекватно преподаватель понимает личность студента. Проблема продуктивности принятия решений в условиях педагогической ситуации – это проблема и педагогическая, и психологическая, и социальная. |
Опис: | Ефективність аналіза педагогічної ситуації та прийняття рішень педагогом залежить від того, наскільки повно й адекватно викладач розуміє особистість студента. Проблема продуктивності прийняття рішень в умовах педагогічної ситуації – це проблема й педагогічна, й психологічна, й соціальна. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сущность анализа педагогических ситуаций.docx | 15,71 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.