Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, О.Г.-
dc.date.accessioned2019-12-09T09:46:31Z-
dc.date.available2019-12-09T09:46:31Z-
dc.date.issued2019-12-06-
dc.identifier.citationГусак О. Г. Сущность анализа педагогических ситуаций / О. Г. Гусак // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XIІ Міжнародної науково-методичної інтернетконференції, м. Харків, 5–6 грудня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – С. 9–11.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294-
dc.descriptionЕфективність аналіза педагогічної ситуації та прийняття рішень педагогом залежить від того, наскільки повно й адекватно викладач розуміє особистість студента. Проблема продуктивності прийняття рішень в умовах педагогічної ситуації – це проблема й педагогічна, й психологічна, й соціальна.ru_RU
dc.description.abstractЭффективность анализа педагогической ситуации и принятие решения педагогом зависит от того, насколько полно и адекватно преподаватель понимает личность студента. Проблема продуктивности принятия решений в условиях педагогической ситуации – это проблема и педагогическая, и психологическая, и социальная.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectЭффективность анализаru_RU
dc.subjectпедагогическая ситуацияru_RU
dc.subjectличность студентаru_RU
dc.subjectпроблема продуктивностиru_RU
dc.subjectпедагогические стереотипыru_RU
dc.subjectефективність аналізаru_RU
dc.subjectпедагогічна ситуаціяru_RU
dc.subjectособистість студентаru_RU
dc.subjectпроблема продуктивностіru_RU
dc.subjectпедагогічні стереотипиru_RU
dc.titleСущность анализа педагогических ситуацийru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сущность анализа педагогических ситуаций.docx15,71 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.