Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747
Назва: Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні
Автори: Шейко, Анастасія Олександрівна
Теми: адаптація
адаптивність
психологічне благополуччя
студенти-іноземці
фрустрація
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ-Ніжин
Бібліографічний опис: Шейко А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О.Шейко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ ; Ніжин : Видавець « ПП Лисенко М.М.», 2019. – Том XIV: Методологія і теорія психології, вип. 2. – С. 437–443.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено психологічним аспектам адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні. Визначено поняття адаптації, зокрема соціокультурної та адаптації до навчання в іншомовному середовищі, проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації та її зв’язку із психологічним благополуччям студентів-іноземців. Встановлено, що студенти, які лише розпочинають навчання в Україні характеризуються значно нижчим рівнем адаптивності ніж їх старші колеги. Студенти з високим і середнім рівнем адаптованості характеризуються позитивним ставленням до інших людей, тобто їм властиві вміння будувати довірливі стосунки, відкритість, здатність іти на компроміс і загалом високий рівень психологічного благополуччя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шейко.docx189,6 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.