Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747
Назва: | Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні |
Автори: | Шейко, Анастасія Олександрівна |
Теми: | адаптація адаптивність психологічне благополуччя студенти-іноземці фрустрація |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Київ-Ніжин |
Бібліографічний опис: | Шейко А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О.Шейко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ ; Ніжин : Видавець « ПП Лисенко М.М.», 2019. – Том XIV: Методологія і теорія психології, вип. 2. – С. 437–443. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено психологічним аспектам адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні. Визначено поняття адаптації, зокрема соціокультурної та адаптації до навчання в іншомовному середовищі, проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації та її зв’язку із психологічним благополуччям студентів-іноземців. Встановлено, що студенти, які лише розпочинають навчання в Україні характеризуються значно нижчим рівнем адаптивності ніж їх старші колеги. Студенти з високим і середнім рівнем адаптованості характеризуються позитивним ставленням до інших людей, тобто їм властиві вміння будувати довірливі стосунки, відкритість, здатність іти на компроміс і загалом високий рівень психологічного благополуччя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шейко.docx | 189,6 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.