Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШейко, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T09:43:16Z-
dc.date.available2019-11-20T09:43:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШейко А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О.Шейко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ ; Ніжин : Видавець « ПП Лисенко М.М.», 2019. – Том XIV: Методологія і теорія психології, вип. 2. – С. 437–443.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24747-
dc.description.abstractСтаттю присвячено психологічним аспектам адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні. Визначено поняття адаптації, зокрема соціокультурної та адаптації до навчання в іншомовному середовищі, проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації та її зв’язку із психологічним благополуччям студентів-іноземців. Встановлено, що студенти, які лише розпочинають навчання в Україні характеризуються значно нижчим рівнем адаптивності ніж їх старші колеги. Студенти з високим і середнім рівнем адаптованості характеризуються позитивним ставленням до інших людей, тобто їм властиві вміння будувати довірливі стосунки, відкритість, здатність іти на компроміс і загалом високий рівень психологічного благополуччя.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиїв-Ніжинru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectадаптивністьru_RU
dc.subjectпсихологічне благополуччяru_RU
dc.subjectстуденти-іноземціru_RU
dc.subjectфрустраціяru_RU
dc.titleПсихологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шейко.docx189,6 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.