Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Назва: | Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності |
Автори: | Зароченцев, Роман М. Сокол, Олена Миколаївна |
Теми: | адаптація студенти-медики психодіагностичні методи пізнавальна мотивація |
Дата публікації: | 16-тра-2017 |
Видавництво: | Харківський національний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61. |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності. |
Опис: | Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
41 - Зароченцев Р.М..pdf | 327,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.