Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Назва: Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності
Автори: Зароченцев, Роман М.
Сокол, Олена Миколаївна
Теми: адаптація
студенти-медики
психодіагностичні методи
пізнавальна мотивація
Дата публікації: 16-тра-2017
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності.
Опис: Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41 - Зароченцев Р.М..pdf327,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.