Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зароченцев, Роман М. | - |
dc.contributor.author | Сокол, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-26T06:53:27Z | - |
dc.date.available | 2017-06-26T06:53:27Z | - |
dc.date.issued | 2017-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813 | - |
dc.description | Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень. | ru_RU |
dc.description.abstract | Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський національний медичний університет | ru_RU |
dc.subject | адаптація | ru_RU |
dc.subject | студенти-медики | ru_RU |
dc.subject | психодіагностичні методи | ru_RU |
dc.subject | пізнавальна мотивація | ru_RU |
dc.title | Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
41 - Зароченцев Р.М..pdf | 327,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.