Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗароченцев, Роман М.-
dc.contributor.authorСокол, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-06-26T06:53:27Z-
dc.date.available2017-06-26T06:53:27Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationЗароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813-
dc.descriptionМетод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень.ru_RU
dc.description.abstractМетою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectстуденти-медикиru_RU
dc.subjectпсиходіагностичні методиru_RU
dc.subjectпізнавальна мотиваціяru_RU
dc.titleЕфективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльностіru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41 - Зароченцев Р.М..pdf327,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.