Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Title: Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності
Authors: Зароченцев, Роман М.
Сокол, Олена Миколаївна
Keywords: адаптація
студенти-медики
психодіагностичні методи
пізнавальна мотивація
Issue Date: 16-May-2017
Publisher: Харківський національний медичний університет
Citation: Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61.
Abstract: Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності.
Description: Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41 - Зароченцев Р.М..pdf327,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.