Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32205
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазуренко, Вікторія Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Старкова, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Тіщенко, Олександра Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T11:28:20Z | - |
dc.date.available | 2023-06-09T11:28:20Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-21 | - |
dc.identifier.citation | Лазуренко В. В. Деякі особливості оцінювання знань студентів з акушерства та гінекології / В. В. Лазуренко, І. В. Старкова, О. М. Тіщенко // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 142–144. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32205 | - |
dc.description.abstract | В роботі продемонстровано, у який спосіб формується поточне оцінювання роботи студентів на кафедрі акушерства та гінекології № 2 Харківського національного медичного університету і як воно впливає на формування мотивації до навчання. На сьогодні знання з акушерства та гінекології оцінюються викладачами кафедри шляхом надання кожному студенту різноманітних за структурою й рівнем складності завдань, що сприяє об’єктивному оцінювання та мотивує здобувачів освіти до опанування дисципліни. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ХНМУ | en_US |
dc.subject | вища медична освіта | en_US |
dc.subject | мотивація студентів | en_US |
dc.subject | поточне оцінювання | en_US |
dc.title | Деякі особливості оцінювання знань студентів з акушерства та гінекології | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра акушерства та гінекології № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Старкова педагогіка.pdf | 321,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.