Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31047
Title: | Case of the digital transformation of education: Moodle system used for the university medical students asynchronous training in the corporate network |
Authors: | Petrova, O. Bogun, M. |
Keywords: | asynchronous learning medical university the Moodle distance platform modern means of education асинхронне навчання медичний університет дистанційна платформа Moodle сучасні засоби навчання |
Issue Date: | 4-Nov-2022 |
Publisher: | Міжнар. науково-навчальний центр інформ. технологій та систем НАН України та МОН України, КНУБА, Інститут цифровізації освіти НАПН України |
Citation: | Petrova O. Case of the digital transformation of education: Moodle system used for the university medical students asynchronous training in the corporate network [Електронний ресурс] / O. Petrova, M. Bogun // MoodleMoot Ukraine 2022. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : Деcята міжнародна науково-практична конференція (4 листопада 2022 р.) / Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, КНУБА, Інститут цифровізації освіти НАПН України. – Режим доступу: https://2022.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=9 – 13.11.2022. |
Abstract: | In the practice of asynchronous learning, it has been shown that the Moodle distance platform integrates various types of learning activities and is an indispensable means of learning nowadays. |
Description: | У практиці асинхронного навчання показано, що дистанційна платформа Moodle інтегрує різні види навчальної діяльності та є незамінним засобом навчання в наш час. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31047 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petrova Olha, Bogun Maryna листопад 22.pdf | 157,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.