Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30183
Назва: Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечних фондів
Автори: Борисова, Оксана
Корольчук, Дарина
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Борисова О. Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечних фондів / Оксана Борисова, Дарина Корольчук // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали IV науково-практичної конференції (Харків, 26–27 жовтня 2021 р.) / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 18–21.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто соціальні мережі як канали комунікації та рекламування бібліотеками своїх сервісів та послуг, досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету з популяризації нових надходжень через створення відео-презентацій з використанням мобільних додатків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30183
Розташовується у зібраннях:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2021
Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова_Корольчук_2021.pdf276,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.