Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, Оксана-
dc.contributor.authorКорольчук, Дарина-
dc.date.accessioned2021-12-10T18:06:42Z-
dc.date.available2021-12-10T18:06:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисова О. Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечних фондів / Оксана Борисова, Дарина Корольчук // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали IV науково-практичної конференції (Харків, 26–27 жовтня 2021 р.) / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 18–21.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30183-
dc.description.abstractРозглянуто соціальні мережі як канали комунікації та рекламування бібліотеками своїх сервісів та послуг, досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету з популяризації нових надходжень через створення відео-презентацій з використанням мобільних додатків.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНМУen_US
dc.titleСоціальні мережі як засіб реклами бібліотечних фондівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2021
Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борисова_Корольчук_2021.pdf276,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.