Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаїкіна, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorБорзова, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorМінухіна, Діана Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-11-23T18:50:45Z-
dc.date.available2020-11-23T18:50:45Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationЗаїкіна Т. С. Впровадження “кейс”-методу при підготовці студентів 5 та 6 курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології харківського національного медичного університету / Т. С. Заїкіна, О. Ю. Борзова, Д. В. Мінухіна // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти (в онлайн режимі за допомогою системи Microsoft Teams) : матеріали XVII Всеукраїнської науково-практичної конференції (Тернопіль, 05–06 лист. 2020 р.). – Тернопіль, 2020. – С. 101.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27467-
dc.description.abstractОсновний акцент в сучасній парадигмі вищої медичної освіти України полягає у формуванні у студентів низки професійних компетентностей, які б відповідали потребам майбутньої професії. З огляду на це, важливою складовою успішної реалізації поставленої мети є впровадження поряд з класичними підходами до навчання інноваційних методик, спрямованих на оволодіння навичками вирішення нестереотипних професійних завдань, розвиток клінічного мислення.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectкейс-методen_US
dc.subjectвнутрішня медицинаen_US
dc.titleВпровадження “кейс”-методу при підготовці студентів 5 та 6 курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології харківського національного медичного університетуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вм 2.docx15,97 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.