Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовниченко, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorПастухова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-11-12T18:41:14Z-
dc.date.available2020-11-12T18:41:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСадовниченко Ю. О. Навчальний процес у закладах вищої медичної освіти в умовах пандемії COVID-19 / Ю. О. Садовниченко, Н. Л. Пастухова // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти (в онлайн режимі за допомогою системи Microsoft Teams) : матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференція (Тернопіль, 05-06 листопада 2020 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТНМУ, 2020. – C. 233–234.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27239-
dc.description.abstractВступ. Пандемія COVID-19 оголила слабкі сторони вищої освіти, зокрема медичної, що потребує аудиту навчального процесу у галузевих ЗВО задля можливості його коригування за нових умов. Основна частина. Наразі закладам вищої медичної освіти варто передбачити можливості змін графіку навчального процесу, розкладу занять та форми навчання протягом року, в тому числі перенесення канікул та переходу від очної до дистанційної та змішаної форм навчання в залежності від епідеміологічної ситуації задля забезпечення проведення повноцінних практичних занять. Важливо також оптимізувати поділ студентів на групи й підгрупи, скоординувати та задіяти усі можливості університетських клінік, осучаснити алгоритм проведення практичних занять та індикатори успішності їх проходження, поєднавши їх з критеріями оцінки роботи лікаря. Нові реалії потребують і модернізації матеріально-технічної бази ЗВО задля забезпечення безперебійної роботи платформ дистанційного формату освіти, належної швидкості інтернету, засобів формування відповідного контенту, розвитку цифрової компетентності усіх учасників навчального процесу. Не меншого значення набувають при цьому й соціально-психологічна та економічна підтримка і заохочення викладачів та студентів, піклування про дотримання усіма сторонами навчального процесу санітарних норм. Висновки. Таким чином, зміни, прискорені пандемією COVID-19, мають стати каталізатором подальшої еволюції медичних ЗВО.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectмедична освітаen_US
dc.titleНавчальний процес у закладах вищої медичної освіти в умовах пандемії COVID-19en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної біології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садовниченко ТНМУ 2020.pdf146,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.