Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25406
Назва: Синергетичний підхід і його роль у сучасному педагогічному процесі медичного закладу
Автори: Фоміна, Людмила Володимирівна
Калініченко, Ольга Василівна
Скорбач, Тетяна Василівна
Теми: освітній процес
синергетичний підхід
студент
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Фоміна Л. В. Синергетичний підхід і його роль у сучасному педагогічному процесі медичного закладу / Л. В. Фоміна, О. В. Калініченко, Т. В. Скорбач // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XIІ Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції, м. Харків, 5–6 грудня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – С. 77–78.
Короткий огляд (реферат): У праці розкрито особливості організації освітного процесу в ХНМУ то особливості використання синергетичного підходу в навчальному процесі медичного закладу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25406
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоміна, Калініченко, Скорбач.docx20,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.