Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24899
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козак, Н.О. | - |
dc.contributor.author | Макашова, О.Є. | - |
dc.contributor.author | Мещерякова, І.П. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T09:43:57Z | - |
dc.date.available | 2019-11-26T09:43:57Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Козак Н. О. Використання мультимедійних технологій в процесі вивчення медичної біології / Н. О. Козак, О. Є. Макашова, І. П. Мещерякова // Сучасний рух науки : тези доповідей VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Дніпро, 3–4 жовт. 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т. 2. – С. 130–132. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24899 | - |
dc.description.abstract | Сучасний розвиток освіти передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Саме через технологізацію освіти розвивається мотивація студентів до навчання, відстежується зв’язок навчального матеріалу з послідуючою їх професійною діяльністю. А якість сучасної освіти залежить не тільки від ефективного відбору змісту освіти, а й від вибору адекватних інструментів його засвоєння і передачі. Використання інтерактивних технологій дозволяє підвищити якість подачі матеріалу та ефективність засвоєння цього матеріалу студентами, збагачує зміст, прискорює темп проведення практичних занять, підвищує інтерес до вивчення предмету. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | медична біологія | ru_RU |
dc.subject | мультимедійні технології | ru_RU |
dc.title | Використання мультимедійних технологій в процесі вивчення медичної біології. | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної біології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Макашова_Днепр2019.pdf | 920,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.