Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24570
Назва: Психологічні основи професійного самовизначення
Автори: Дащук, Андрій Михайлович
Добржанська, Євгенія Ігорівна
Пустова, Наталія Олександрівна
Теми: педагогічна психологія
професійна освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Дащук А. М. Психологічні основи професійного самовизначення / А. М. Дащук, Є. І. Добржанська, Н. О. Пустова // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали науково-практичної конференції (з міжнародною участю), присвяченої 145-річчю професора Гіммеля, Харків 29 жовтня 2019 р. – Харків, 2019. – С. 7–10.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті психологічні механізми навчання і виховання в системі професійної освіти. Професійна освіта має бути орієнтованою на отримання професії, що робить необхідним дослідження таких проблем професійної підготовки, як професійне самовизначення або вибір професії, професійна самосвідомість. Організація професійної освіти повинна підпорядковуватися певних принципів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24570
ISBN: 978-617-7618-33-0
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологические основы профессионального самоопределения.doc40 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.