Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16535
Назва: Психофізіологічні кореляти навчально-пізнавальної мотивації в процесі адаптації до інтелектуальних навантажень
Автори: Топчій, В.А.
Сокол, О.М.
Теми: психофізіологічні корелянти
мотивація
адаптація
інтелектуальні навантаження
Дата публікації: 16-тра-2017
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Топчій В. А. Психофізіологічні кореляти навчально-пізнавальної мотивації в процесі адаптації до інтелектуальних навантажень / В. А. Топчій, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16535
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81 - Топчій В.А..pdf313,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.