Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16483
Назва: | Основні напрямки підвищення професійного рівня молодих викладачів |
Автори: | Кочубей, Оксана Анатольевна Кочубєй, Оксана Анатоліївна Kochubiei, Oksana Ashcheulova, Tetyana Ащеулова, Татьяна Вадимовна Ащеулова, Тетяна Вадимівна |
Теми: | підвищення професійного рівня молодих викладачів |
Дата публікації: | тра-2017 |
Видавництво: | Тернопіль ТДМУ |
Бібліографічний опис: | Ащеулов Т. В. Основні напрямки підвищення професійного рівня молодих викладачів / Т. В. Ащеулова, О. А. Кочубєй // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, Тернопіль, 18–19 травня 2017 р. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2017. – Т. 2. – С. 166. |
Короткий огляд (реферат): | Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки проводить активну роботу щодо підвищення професійного рівня молодих викладачів за декількома напрямками. По-перше на кафедрі розроблено план семінарів внутрішньо кафедральних форм підвищення кваліфікації викладачів, згідно з яким проводяться: засідання кафедри, присвячені питанням педагогіки вищої школи і їх особливостям в медичних ВНЗах та підвищенню кваліфікації молодих викладачів. Наступним напрямком підвищення професійного рівня молодих викладачів є відвідування курсу підвищення психолого-педагогічної кваліфікації «Школа молодого викладача» у навчально-науковому центрі ХНМУ. Молоді викладачів кафедри регулярно відвідують заходи наукової бібліотеки ХНМУ («Публікаційна кар’єра науковця: наукометричний підхід», «Надійні інформаційні ресурси для медичної науки та освіти»), що спрямовані на підвищення їх професійного рівня. Враховуючи, що володіння англійською мовою є обов'язковою умовою роботи викладача в ХНМУ, кафедра направляє молодих співробітників на заняття з англійської мови на кафедру іноземних мов, де вони, проходять тестування та отримують допуск до викладацької діяльності англійською мовою, що значно підвищує їх професійний рівень. Кафедра співпрацює з іншими навчальними закладами, а саме Національною фармацевтичною академією, направляє викладачів для навчання в Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації для прослуховування циклів: «Основи педагогічної майстерності», «Інноваційні підходи до викладання медико-біологічних дисциплін у контексті сучасних тенденцій розвитку медичної та фармацевтичної освіти». Таким чином, впровадження вищевказаних заходів сприятиме підвищенню викладацького потенціалу, і, як наслідок, відобразиться на якості підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців в галузі охорони здоров’я |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16483 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АщеуловаКочубєй.doc | 29,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.