Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16454
Назва: Значення рівня емпатійності у студентів-медиків та її зв'язок із комунікативними властивостями
Автори: Булинін, В.О.
Репіна, Г.А.
Булиніна, Оксана Дмитрієвна
Шенгер, Світлана Володимирівна
Григоренко, Надія Валентинівна
Теми: емпатійність
комунікативні властивості
Дата публікації: 16-тра-2017
Видавництво: Харьковский национальный медицинский университет
Бібліографічний опис: Значення рівня емпатійності у студентів-медиків та її зв'язок із комунікативними властивостями / В. О. Булинін, Г. А. Репіна, О. Д. Булиніна, С. В. Шенгер, Н. В. Григоренко // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 36.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку медичної психології вкрай значущого уявляється проблема недостатньої ефективності медичної допомоги внаслідок неблагополуччя у сфері спілкування лікаря і пацієнта. Очевидно, що важливо не тільки розвивати нові технології, мати можливість використовувати необхідні діагностичні та лікарські засоби, а й домагатися того, щоб пацієнти дотримувалися рекомендацій лікаря. ВОЗ в 1994 р. розглядала проблему стосунків лікаря, і хворого і було, зокрема, відзначено, що лише 20–25 % пацієнтів, котрі звертаються до лікарів загальної практики, застосовують ті ліки і саме так, як вони були призначені. За іншими даними, понад 50 % амбулаторного і лікарняного контингенту хворих не приймають призначених медикаментів і не виконують запропонованих рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16454
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24 - Булинін В.О., Репіна Г.А., Булиніна О.Д..pdf327,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.