Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15644
Назва: Деградація мови реклами в сучасному масмедійному просторі
Автори: Калініченко, Ольга Василівна
Бердник, Юлія Ігорівна
Теми: мова
реклама
телебачення
українська мова
Дата публікації: 16-січ-2017
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Бердник Ю. І. Деградація мови реклами в сучасному масмедійному просторі / Ю. І. Бердник, О. В. Калініченко // Медицина третього тисячоліття : збірник тез міжвузівської конференції молодих вчених та студентів, Харків, 16–17 січня 2017 р. / Міністерство охорони здоров’я України, Харківський національний медичний університет. – Харків, 2017. – С. 541–542.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розкривається вплив телебачення на формування мови студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15644
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деградація мови реклами.docx15,13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.