Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпенко, Катерина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сіверчук, Марина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-06T08:43:03Z | - |
dc.date.available | 2015-11-06T08:43:03Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Карпенко К. І. Гендерна нерівність у системі вищої освіти та науковому товаристві / К. І. Карпенко, М. О. Сіверчук // Ґендерна парадигма освітнього простору. – 2015. – № 2. – С. 28–31. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10715 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано витоки гендерної нерівності у системі освіти і науковому співтоваристві та перспективи її подолання. З’ясовано механізми і фактори, що сприяють або перешкоджають руху до гендерної рівності в системі освіти і в науковому співтоваристві фахівців вищої кваліфікації. Зроблено висновок, що гендерна асиметрія серед фахівців вищої кваліфікації в різних галузях наукового знання негативно позначається на розвитку наук, оскільки закріплює односторонній чоловічий / жіночий погляд на наукову творчість. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет» у партнерстві з Всеукраїнською мережею осередків ґендерної освіти ВНЗ | ru_RU |
dc.subject | гендерна нерівність | ru_RU |
dc.subject | гендерна сегрегація | ru_RU |
dc.subject | система освіти | ru_RU |
dc.subject | сексизм | ru_RU |
dc.title | Гендерна нерівність у системі вищої освіти та науковому товаристві | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карпенко К.І., Сіверчук М.О. Гендерна нерівність у системі вищої освіти (1).docx | 43,49 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.