Publication:
Корпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачем

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В роботі розглядаються нові нестандартні формати і напрями взаємодії бібліотеки з читачем через корпоративні медіа, у тому числі електронні видання, на прикладі бюлетеня «Библиотерапевт». Визначено ключові фактори, що впливають на життєздатність медіа-проекту, створення і наповнення рубрик, взаємодію різних категорій користувачів. В работе рассматриваются новые нестандартные форматы и направления взаимодействия библиотеки с читателем через корпоративные медиа, в том числе электронные издания, на примере бюллетеня «Библиотерапевт». Определены ключевые факторы, влияющие на жизнеспособность медиа-проекта, создание и наполнение рубрик, взаимодействие различных категорий пользователей. On the example of the e-bulletin "Biblioterapevt" new non-standard formats and directions of interaction library with the reader and user through corporate media, including electronic publications are considered. The key factors influence on the viability of the media project, the creation and filling of the headings, the interaction of various categories of users are determined

Description

Citation

Киричок І. В. Корпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачем [Електронний ресурс] / І. В. Киричок, О. А. Русанова, К. М. Тесленко // Інформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 23–31 жовтня 2017 р., Харків / Наукова бібліотека ХДУХТ. – Режим доступу : http://conf.hduht.edu.ua/index.php/m-i-conf-2/794-korporatyvni-media-vuzivskoi-biblioteky-iak-suchasnyi-format-dialohu-z-chytachem

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By