Кафедра української мови, психології та педагогіки
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/191
Browse
21 results
Search Results
Item Педагогічна техніка викладача медичного закладу вищої освіти як інструмент педагогічної майстерності(2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, LiudmilaПедагогічна техніка викладача медичного закладу вищої освіти є важливим аспектом професійної майстерності, що впливає на якість освітнього процесу та рівень підготовки майбутніх фахівців у галузі охорони здоров'я. У статті розглядаються основні компоненти педагогічної техніки, які забезпечують ефективну взаємодію викладача зі студентами, створення сприятливого навчального середовища та формування професійних компетентностей.Item Педагогічна майстерність викладача ЗВО – основа професійної компетентності(2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, LiudmilaУ сучасних умовах освітніх реформ кардинально змінюється статус педагогів та їх виховні функції, внаслідок чого підвищуються вимоги до їхньої професійної компетентності та навичок. Тенденції розвитку освіти та інтеграційні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві та в освіті, висувають на перший план потребу у всебічно розвинених, соціально активних педагогічних кадрах з фундаментальною науковою підготовкою, багатою внутрішньою культурою та високим рівнем педагогічної майстерності.Item Самовдосконалення викладача в контенті духовно-моральних імператив Григорія Сковороди(Полтава, 2022) Дін, Жуцзє; Рибалко, Людмила СергіївнаРозкрито сутність самовдосконалення викладача з позиції духовно-моральних імператив Григорія Сковороди. Провідними ідеями відомого філософа і педагога є ідеал загального людського щастя, моральне виховання молоді, вибір справжнього друга, розвиток здатності протистояти аморальним впливам, вибір діяльності відповідно до нахилів людини. Самореалізація викладача в контенті духовно-моральних імператив є особистісним і професійним утворенням, яке поєднує високу мораль і духовність із процесами інформатизації й цифровізації в освітньому процесі з метою самовизначення та самоствердження. Головними орієнтирами саморозвитку викладача є досягнення акме як найвищої точки розквіту потенційних можливостей учасників освітнього простору; підвищення самоефективності в різних видах педагогічної діяльності за рахунок освоєння інноваційних підходів у навчанні та вихованні молоді. З’ясовано шляхи професійного розвитку педагога завдяки тренінгам, гостьових лекцій, співпраці в науково-методичних лабораторіях, використанню інформаційно-комунікаційних технологій. Наведемо поради щодо професійного розвитку педагога в двох площинах, як-от: реалізація акмеологічних ідей та підвищення цифрової компетентності. The article reveals the essence of the teacher’s self-improvement from the standpoint of the spiritual and moral imperatives of Hryhorii Skovoroda. The leading ideas of the famous philosopher and teacher are the ideal of universal human happiness, the moral education of youth, the choice of a true friend, the development of the ability to resist immoral influences, and the choice of activities in accordance with human inclinations. The teacher’s self-realization in the content of spiritual and moral imperatives is a personal and professional education that combines high morality and spirituality with the processes of informatization and digitalization in the educational process for self-determination and self-affirmation. The main orientations of the teacher’s self-development are the achievement of acme as the highest point of flowering of the potential opportunities of the participants in the educational space; increasing self-efficacy in various types of pedagogical activity due to the development of innovative approaches in training and education of young people. The professional self-improvement of a teacher is the ability to constantly find new resources, to show interest in the new and unknown, to master new methods and forms of pedagogical activity, to apply innovative methods, in particular ICT, digital technologies. The teacher performs a double function - teaches students and learns himself. Therefore, he must systematically replenish his own thesaurus and expand the space of self-realization, learn, and perform new roles and types of professional activity. He needs to be the leader in his personal and professional life. The methods of the teacher’s professional development have clarified thanks to trainings, guest lectures, cooperation in scientific and methodical laboratories, and the use of information and communication technologies. The scientific and methodical laboratory «Spiritual-intellectual education and training» is an educational and scientific center for the self-realization of a person, the enrichment and multiplication of his spiritual values, the transfer of the best traditions to the new generation. Active and proactive students at various levels of higher education join the work of the scientific and methodical laboratory to combine learning with research. We will give advice on the professional development of a teacher in two areas, such as implementation of acmeological ideas and improvement of digital competence.Item Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення(Харків, 2022) Рибалко, Людмила Сергіївна; Дін, ЖуцзєВизначено професійне самовдосконалення викладача як здатність особистості долати стереотипи і перебудовувати власне мислення й професійну діяльність, досягати нових вершин саморозвитку. З’ясовано роль викладача в партнерській взаємодії в роботі із студентами, організації тренінгів, проведенні гостьових лекцій. Доведено, що знання й уміння з педагогічної акмеології активізують професійне самовдосконалення викладача.Item Види, форми й методи контролю в сучасному медичному закладі освіти(Полтавський державний медичний університет, 2021-11) Кохан, Діана Миколаївна; Скорбач, Тетяна ВасилівнаУ дослідженні розглядаються питання щодо видів, форм й методів контролю навчальних досягнень здобувачів у сучасному медичному закладі освіти. Проаналізовано тлумачення науковцями поняття «контроль». Охарактеризовано найпоширеніші помилки молодих викладачів у процесі оцінювання навчальної діяльності здобувачів, а саме: великодушність, екстраполяція, ореол, контраст, центризм. The study addresses the types, forms and methods of monitoring the academic achievements of applicants in a modern medical institution. The definition of the concept of "control" by scientists is analyzed. The most common mistakes of young teachers in the process of evaluating the educational activities of applicants are described, namely: generosity, extrapolation, halo, contrast, centrism.Item Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2021-11) Фоміна, Людмила Володимирівна; Каліна, Катерина Євгенівна; Скорбач, Тетяна ВасилівнаУ статті проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу викладача сучасного ЗВО; наголошено на актуальності та доцільності формування позитивного професійного іміджу педагога як провідного чинника високо іміджу ЗВО; досліджено складові іміджу викладача; виокремлено необхідність слідуванням нормам академічної доброчесності для формування позитивного професійного іміджу викладача не тільки в межах ЗВО, а й міжнародної академічної спільноти; визначено напрями діяльності викладача ЗВО з урахуванням дотримання в професійній діяльності принципів і норм академічної доброчесності. The article analyzes the scientific approaches to determining the image of a teacher of modern higher education institution; emphasis is placed on the relevance and expediency of forming a positive professional image of the teacher as a leading factor in the high image of higher education institution; the components of the teacher's image are studied; the need to follow the norms of academic integrity for the formation of a positive professional image of the teacher not only within higher education institution, but also the international academic community; the directions of activity of the teacher of higher education institution are taken into account taking into account observance in professional activity of principles and norms of academic integrity.Item Педагогічне прогнозування у медичному виші(ХНМУ, 2019-01) Фоміна, Людмила Володимирівна; Шейко, Анастасія ОлександрівнаУ праці розкрито суть поняття "педагогічне прогнозування" та його різновиди.Item Інноваційний підхід до творчого співробітництва освітян у контексті "Нової української школи"(2019-04) Рибалко, Людмила Сергіївна; Жозе да Коста, Г.О.У праці окреслено ідею творчого співробітництва освітян у новому контексті української школи.Item Особистісне привітання з викладачем очима студентів(ХНМУ, 2019-04) Шейко, Анастасія Олександрівна; Наливайко, Наталія АнатоліївнаУ праці проаналізовано особливості особистого привітання студентів-іноземців з викладачем.Item Науково-педагогічні підходи щодо формування особистості під час проведення лекційного заняття(ХНМУ, 2018-12) Фоміна, Людмила Володимирівна; Скорбач, Тетяна ВасилівнаУ праці розкрито особливості організації педагогічного процесу; використання інноваційних технологій, що сприяють ефективному засвоєнню лекційного матеріалу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »