Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6491
Назва: Кредитно-модульна системаорганізації навчання як фактор формування вмінь самоосвітньої діяльності студента
Автори: Питецька, Наталя Іванівна
Теми: кредитно-модульна система
самостійна діяльність
студенти
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Питецька Н. І. Кредитно-модульна система організації навчання як фактор формування вмінь самоосвітньої діяльності студента / Н. І. Питецька // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 251–252.
Короткий огляд (реферат): Впровадження кредитно-модульної системи навчання обумовило появу нових вимог до студентів, що сприяє технологічному забезпеченню змістовності навчання, організації самостійної підготовки студентів, яка повинна не тільки контролюватись, але й перевірятись та оцінюватись. Обов’язок викладача – підвищення рівня сформованості навичок студентів до самоосвітньої діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6491
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.