Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6491
Title: | Кредитно-модульна системаорганізації навчання як фактор формування вмінь самоосвітньої діяльності студента |
Authors: | Питецька, Наталя Іванівна |
Keywords: | кредитно-модульна система самостійна діяльність студенти |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Питецька Н. І. Кредитно-модульна система організації навчання як фактор формування вмінь самоосвітньої діяльності студента / Н. І. Питецька // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 251–252. |
Abstract: | Впровадження кредитно-модульної системи навчання обумовило появу нових вимог до студентів, що сприяє технологічному забезпеченню змістовності навчання, організації самостійної підготовки студентів, яка повинна не тільки контролюватись, але й перевірятись та оцінюватись. Обов’язок викладача – підвищення рівня сформованості навичок студентів до самоосвітньої діяльності |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6491 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КРЕДИТНО.pdf | 43,51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
КРЕДИТНО.pdf | 43,51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
КРЕДИТНО.pdf | 43,51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
КРЕДИТНО.pdf | 43,51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
КРЕДИТНО.pdf | 43,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.