Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33637
Назва: Autonomy of the university students in determining educational goals and motivation for learning ESP
Автори: Petrova, O.
Petrov, M.
Теми: learner-centered approach
professional competence
student's autonomy
студентоцентрований підхід
професійна компетентність
автономія студента
2024а/2023
Дата публікації: 2023
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Petrova O. B. Autonomy of the university students in determining educational goals and motivation for learning ESP / O. B. Petrova, M. Y. Petrov // Іншомовна освіта ХХІ століття: виклики та перспективи : збірник матеріалів X Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (30 листопада 2023 р.) / за заг. ред. Т. Литньової. ─ Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2023. ─ С. 122─125.
Короткий огляд (реферат): Поєднання професійного інтересу та усвідомлення практичної і теоретичної значущості знань для майбутньої професійної діяльності та досягнення спеціальних академічних цілей слід враховувати для балансування самостійності та мотивації у вивченні англійської мови професійного спрямування студентами університету. A combination of professional interest and awareness of the practical and theoretical significance of knowledge for future professional activity and achievement of special academic goals should be considered in balancing autonomy and motivation in learning ESP by the university students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33637
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrova_Petrov_2023.pdf149,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.