Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33637
Title: Autonomy of the university students in determining educational goals and motivation for learning ESP
Authors: Petrova, O.
Petrov, M.
Keywords: learner-centered approach
professional competence
student's autonomy
студентоцентрований підхід
професійна компетентність
автономія студента
2024а/2023
Issue Date: 2023
Publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Citation: Petrova O. B. Autonomy of the university students in determining educational goals and motivation for learning ESP / O. B. Petrova, M. Y. Petrov // Іншомовна освіта ХХІ століття: виклики та перспективи : збірник матеріалів X Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (30 листопада 2023 р.) / за заг. ред. Т. Литньової. ─ Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2023. ─ С. 122─125.
Abstract: Поєднання професійного інтересу та усвідомлення практичної і теоретичної значущості знань для майбутньої професійної діяльності та досягнення спеціальних академічних цілей слід враховувати для балансування самостійності та мотивації у вивченні англійської мови професійного спрямування студентами університету. A combination of professional interest and awareness of the practical and theoretical significance of knowledge for future professional activity and achievement of special academic goals should be considered in balancing autonomy and motivation in learning ESP by the university students.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33637
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova_Petrov_2023.pdf149,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.