Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490
Title: | Запровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освіти |
Authors: | Пивоваров, Олександр Васильович |
Keywords: | здоров’язбереження компетентність результати навчання вища освіта компетентністно-орієноване завдання гендерний підхід 2024у/2023 |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Пивоваров О. В. Запровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освіти / О. В. Пивоваров // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. ─ 2023. – № 78. ─ С. 5─12. |
Abstract: | Для забезпечення національної безпеки країни все більше актуального значення набуває впровадження концепції здоров’язбереження в суспільне життя і зокрема в систему вищої освіти. Актуальним і вагомим завдання є формування і забезпечення здоров’я кожної фізичної особи, зокрема здобувачів вищої освіти. Мета і завдання дослідження – аналіз та оцінка стану і підходів до формування компетентності здоров’язбереження здобувачів вищої освіти. Результатами є узагальнення важливості формування компетентності здоров’язбереження здобувачів усіх спеціальностей навчання, зокрема медичного і інженерного спрямування. Для визначення націленості на формування компетентності здоров’язберження в контексті формування загальних компетентностей проведено опитування із застосуванням розробленої анкети через створення гугл форми. В опитуванні взяли участь здобувачі освіти першого рівня 1 курсу різних ЗВО Харкова. Переважна кількість здобувачів задоволена якістю сучасної вищої освіти. Розмаїття відповідей свідчить про широке сприйняття здобувачами розуміння результатів навчання. Більшість (72%) віддали перевагу визначенню компетентності, яке відповідає Національній рамці кваліфікацій щодо її складових. Відповіді на питання щодо формування при здобуванні вищої освіти компетентності здоров`язбереження показало необхідність додаткових поглиблених досліджень. Визнано перспективним сучасним методом із запровадження компетентністного підходу – це використання компетентністно-орієнтованих завдань. Перспективним є пошук посилення педагогічної діяльності з технологічного забезпечення процесу формування компетентності здоров’язбереження. Певні відмінності в сприйнятті стану і напрямів її формування у здобувачів вищої освіти за статтю потребують дослідження необхідних заходів з урахуванням гендерного підходу. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пивоваров_ОВ_Стаття_Проблеми інженерно-педагогічної освіти 78 (2).pdf | 550,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.