Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПивоваров, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2024-01-04T12:01:28Z-
dc.date.available2024-01-04T12:01:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПивоваров О. В. Запровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освіти / О. В. Пивоваров // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. ─ 2023. – № 78. ─ С. 5─12.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490-
dc.description.abstractДля забезпечення національної безпеки країни все більше актуального значення набуває впровадження концепції здоров’язбереження в суспільне життя і зокрема в систему вищої освіти. Актуальним і вагомим завдання є формування і забезпечення здоров’я кожної фізичної особи, зокрема здобувачів вищої освіти. Мета і завдання дослідження – аналіз та оцінка стану і підходів до формування компетентності здоров’язбереження здобувачів вищої освіти. Результатами є узагальнення важливості формування компетентності здоров’язбереження здобувачів усіх спеціальностей навчання, зокрема медичного і інженерного спрямування. Для визначення націленості на формування компетентності здоров’язберження в контексті формування загальних компетентностей проведено опитування із застосуванням розробленої анкети через створення гугл форми. В опитуванні взяли участь здобувачі освіти першого рівня 1 курсу різних ЗВО Харкова. Переважна кількість здобувачів задоволена якістю сучасної вищої освіти. Розмаїття відповідей свідчить про широке сприйняття здобувачами розуміння результатів навчання. Більшість (72%) віддали перевагу визначенню компетентності, яке відповідає Національній рамці кваліфікацій щодо її складових. Відповіді на питання щодо формування при здобуванні вищої освіти компетентності здоров`язбереження показало необхідність додаткових поглиблених досліджень. Визнано перспективним сучасним методом із запровадження компетентністного підходу – це використання компетентністно-орієнтованих завдань. Перспективним є пошук посилення педагогічної діяльності з технологічного забезпечення процесу формування компетентності здоров’язбереження. Певні відмінності в сприйнятті стану і напрямів її формування у здобувачів вищої освіти за статтю потребують дослідження необхідних заходів з урахуванням гендерного підходу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectрезультати навчанняen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectкомпетентністно-орієноване завданняen_US
dc.subjectгендерний підхідen_US
dc.subject2024у/2023en_US
dc.titleЗапровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.