Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пивоваров, Олександр Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T12:01:28Z | - |
dc.date.available | 2024-01-04T12:01:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пивоваров О. В. Запровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освіти / О. В. Пивоваров // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. ─ 2023. – № 78. ─ С. 5─12. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33490 | - |
dc.description.abstract | Для забезпечення національної безпеки країни все більше актуального значення набуває впровадження концепції здоров’язбереження в суспільне життя і зокрема в систему вищої освіти. Актуальним і вагомим завдання є формування і забезпечення здоров’я кожної фізичної особи, зокрема здобувачів вищої освіти. Мета і завдання дослідження – аналіз та оцінка стану і підходів до формування компетентності здоров’язбереження здобувачів вищої освіти. Результатами є узагальнення важливості формування компетентності здоров’язбереження здобувачів усіх спеціальностей навчання, зокрема медичного і інженерного спрямування. Для визначення націленості на формування компетентності здоров’язберження в контексті формування загальних компетентностей проведено опитування із застосуванням розробленої анкети через створення гугл форми. В опитуванні взяли участь здобувачі освіти першого рівня 1 курсу різних ЗВО Харкова. Переважна кількість здобувачів задоволена якістю сучасної вищої освіти. Розмаїття відповідей свідчить про широке сприйняття здобувачами розуміння результатів навчання. Більшість (72%) віддали перевагу визначенню компетентності, яке відповідає Національній рамці кваліфікацій щодо її складових. Відповіді на питання щодо формування при здобуванні вищої освіти компетентності здоров`язбереження показало необхідність додаткових поглиблених досліджень. Визнано перспективним сучасним методом із запровадження компетентністного підходу – це використання компетентністно-орієнтованих завдань. Перспективним є пошук посилення педагогічної діяльності з технологічного забезпечення процесу формування компетентності здоров’язбереження. Певні відмінності в сприйнятті стану і напрямів її формування у здобувачів вищої освіти за статтю потребують дослідження необхідних заходів з урахуванням гендерного підходу. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | здоров’язбереження | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | результати навчання | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | компетентністно-орієноване завдання | en_US |
dc.subject | гендерний підхід | en_US |
dc.subject | 2024у/2023 | en_US |
dc.title | Запровадження компетентністного підходу до здоров`язбереження у системі вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пивоваров_ОВ_Стаття_Проблеми інженерно-педагогічної освіти 78 (2).pdf | 550,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.