Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33091
Title: | Quizlet як цифровий інструмент інтерактивного навчання в процесі вивчення мовних дисциплін у медичних ЗВО |
Authors: | Некрашевич, Тетяна Василівна Nekrashevych, Tatiana |
Keywords: | quizlet ікт навчання 2023у |
Issue Date: | Mar-2023 |
Publisher: | Харківський національний медичний університет |
Citation: | Некрашевич Т. В. Quizlet як цифровий інструмент інтерактивного навчання в процесі вивчення мовних дисциплін у медичних ЗВО / Т. В. Некрашевич // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 195–197. |
Abstract: | Питаннями інтерактивного навчання в українській освіті в цілому займалися науковці О. І. Пометун, Л. В. Пироженко та інші. Дослідники стверджують, що «Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів» [4, c. 6]. Тобто інтерактивне навчання передбачає співнавчання, взаємонавчання, де студент та викладач є рівноправними учасниками. Для реалізації взаємодії всіх учасників навчального процесу використання цифрових інструментів є значущим, зокрема, і у дистанційному форматі. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33091 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези_Некрашевич ХНМУ 21 березня 2023 (1).docx | 19,85 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.