Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072
Назва: | Внутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльності |
Автори: | Гусак, Олена Григорівна |
Теми: | стимули навчання потреби соціальні умови вимоги прагнення педагогічний вплив learning incentives needs social conditions requirements aspirations pedagogical influence 2023у |
Дата публікації: | січ-2023 |
Видавництво: | ОНМедУ |
Бібліографічний опис: | Гусак О. Г. Внутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльності / О. Г. Гусак // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : науково-методична міжуніверситетська конференція з міжнародною участю, Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конференції / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 66─67. |
Короткий огляд (реферат): | Потреби людини зустрічаються зі стимулами. Стимули, відповідні певної потреби, перетворюються на мотиви внаслідок їх усвідомлення. У зв'язку з цим можна сказати, що мотиви – це збагачені та трансформовані стимулами потреби. Human needs meet incentives. Stimuli corresponding to a certain need turn into motives as a result of their awareness. In this regard, it can be said that motives are needs enriched and transformed by stimuli. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гусак О.Г. ТЕЗИ.pdf | 212,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.