Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072
Назва: Внутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльності
Автори: Гусак, Олена Григорівна
Теми: стимули навчання
потреби
соціальні умови
вимоги
прагнення
педагогічний вплив
learning incentives
needs
social conditions
requirements
aspirations
pedagogical influence
2023у
Дата публікації: січ-2023
Видавництво: ОНМедУ
Бібліографічний опис: Гусак О. Г. Внутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльності / О. Г. Гусак // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : науково-методична міжуніверситетська конференція з міжнародною участю, Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конференції / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 66─67.
Короткий огляд (реферат): Потреби людини зустрічаються зі стимулами. Стимули, відповідні певної потреби, перетворюються на мотиви внаслідок їх усвідомлення. У зв'язку з цим можна сказати, що мотиви – це збагачені та трансформовані стимулами потреби. Human needs meet incentives. Stimuli corresponding to a certain need turn into motives as a result of their awareness. In this regard, it can be said that motives are needs enriched and transformed by stimuli.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак О.Г. ТЕЗИ.pdf212,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.