Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, Олена Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-26T13:25:12Z-
dc.date.available2023-11-26T13:25:12Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.citationГусак О. Г. Внутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльності / О. Г. Гусак // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : науково-методична міжуніверситетська конференція з міжнародною участю, Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конференції / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 66─67.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33072-
dc.description.abstractПотреби людини зустрічаються зі стимулами. Стимули, відповідні певної потреби, перетворюються на мотиви внаслідок їх усвідомлення. У зв'язку з цим можна сказати, що мотиви – це збагачені та трансформовані стимулами потреби. Human needs meet incentives. Stimuli corresponding to a certain need turn into motives as a result of their awareness. In this regard, it can be said that motives are needs enriched and transformed by stimuli.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОНМедУen_US
dc.subjectстимули навчанняen_US
dc.subjectпотребиen_US
dc.subjectсоціальні умовиen_US
dc.subjectвимогиen_US
dc.subjectпрагненняen_US
dc.subjectпедагогічний впливen_US
dc.subjectlearning incentivesen_US
dc.subjectneedsen_US
dc.subjectsocial conditionsen_US
dc.subjectrequirementsen_US
dc.subjectaspirationsen_US
dc.subjectpedagogical influenceen_US
dc.subject2023уen_US
dc.titleВнутрішні, зовнішні та особисті категорії стимулів навчальної діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусак О.Г. ТЕЗИ.pdf212,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.