Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33028
Назва: Формувальне оцінювання під час практичних занять з іноземними студентами як інструмент побудови індивідуальної освітньої траєкторії
Автори: Дерев'янченко, Наталя Володимирівна
Маракушин, Дмитро Ігорович
Краснікова, Світлана Олександрівна
Теми: система освіти
2023у
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Маракушин Д. І. Формувальне оцінювання під час практичних занять з іноземними студентами як інструмент побудови індивідуальної освітньої траєкторії / Д. І. Маракушин, С. О. Краснікова, Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 170–172.
Короткий огляд (реферат): Система освіти трансформується і реформується паралельно зі змінами в суспільстві. Відкрите і прозоре оцінювання здобувачів освіти є одним з факторів підвищення ефективності навчання. Питання підготовки і формування інструментів оцінювання є пріоритетним завданням педагогічних працівників і входить до однієї з їхніх трудових функцій, згідно з професійним стандартом на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти». Студентоцентроване навчання передбачає наявність постійного зворотного зв’язку, що може бути ефективно забезпечений за допомогою проведення формувального оцінювання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33028
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формувальне оцінювання. Дерев'янченко Н.В. .docx9,35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.