Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32506
Title: Можливості дистанційного навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів
Authors: Філонова, Тетяна Олександрівна
Filonova, Tetiana
Єлоєва, Заліна Володимирівна
Yeloieva, Zalina
Матвієнко, Сергій Олександрович
Matviienko, Serhii
Гарбар, Катерина Борисівна
Нarbar, Kateryna
Keywords: післядипломна медична освіта
дистанційне навчання
лікар
підвищення кваліфікації
2023у
Issue Date: 2023
Publisher: ТНМУ
Citation: Можливості дистанційного навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів / Т. О. Філонова, З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко, К. Б. Гарбар // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams (Тернопіль, 18–19 травня 2023 р.) / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2023. – С. 199–201.
Abstract: Багато років при підготовці та подальшому вдосконаленні лікарів використовувалися традиційні освітні технології: лекційне викладання та навчання практичним навичкам у лікувально-профілактичних закладах безпосередньо біля ліжка хворого. В останні роки сформувалася нова концепція в системі підготовки лікаря на післядипломному етапі – безперервного професійного розвитку, що дає можливість збагатити й удосконалити освітній процес при значній географічній відстані між учасниками. На кафедрі накопичено достатній досвід ведення педагогічного процесу у дистанційному форматі. Залежно від ситуації заняття здійснюються як у синхронному, так і в асинхронному режимі. Також педагогічний процес проводиться у змішаному форматі, коли поєднуються різні форми навчання.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32506
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 3 та неонатології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.