Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32117
Title: Strategies for providing access to distance Moodle-based learning in learner-centered education
Authors: Petrova, Olha
Bogun, Maryna
Keywords: дистанційне навчання
Мудл
синхронно-асинхронне навчання
медуніверситет
distance learning
Moodle
synchronous-asynchronous learning
medical university
Issue Date: 26-May-2023
Publisher: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, Київський національний університет будівництва і архітектури, Інститут цифровізації освіти НАПН України
Citation: Petrova O. Strategies for providing access to distance Moodle-based learning in learner-centered education [Electronic resource] / O. Petrova, M. Bogun // MoodleMoot Ukraine 2023. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : Одинадцята міжнародна науково-практична конференція [онлайн] (26.05.2023) / Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, Київський національний університет будівництва і архітектури, Інститут цифровізації освіти НАПН України. – Режим доступу: https://2023.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=20.
Abstract: The article deals with the research on strategies for providing access to distance Moodle-based learning in learner-centered education. The results emphasized the collaborative nature of electronic courses and the benefits of both synchronous and asynchronous learning.Стаття присвячена дослідженню стратегій забезпечення доступу до дистанційного навчання на базі Moodle в особистісно орієнтованій освіті. У результатах зазначені особливості застосування електронних курсів та переваги синхронно-асинхронного навчання.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32117
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova_Bogun_1.pdf111,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.