Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32034
Назва: Роль духовного інтелекту студентів медиків у підвищенні якості вивчення іноземної мови в умовах змішаного навчання
Автори: Юхно, Наталія Володимирівна
Теми: духовний інтелект
духовність
студенти медики
змішане навчання
критерії
spiritual intelligence
spirituality
medical students
blended learning
criteria
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Юхно Н. В. Роль духовного інтелекту студентів медиків у підвищенні якості вивчення іноземної мови в умовах змішаного навчання / Н. В. Юхно // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 904.
Короткий огляд (реферат): Автор намагався висвітлити роль духовного інтелекту в процесі вивчення іноземної мови студентами медиками в умовах змішаного навчання, його ключові принципи та компоненти. Матеріал статті розрахований на широке коло читачів від викладачів до студентів, наведені корисні поради та напрямки подальшого дослідження.The author tried to highlight the role of spiritual intelligence in the process of learning a foreign language by medical students in conditions of blended learning, its key principles and components. The material of the article is intended for a wide range of readers from teachers to students, useful tips and directions for further research are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32034
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юхно тези 22.pdf255,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.