Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮхно, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-05-10T16:37:37Z-
dc.date.available2023-05-10T16:37:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЮхно Н. В. Роль духовного інтелекту студентів медиків у підвищенні якості вивчення іноземної мови в умовах змішаного навчання / Н. В. Юхно // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 904.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32034-
dc.description.abstractАвтор намагався висвітлити роль духовного інтелекту в процесі вивчення іноземної мови студентами медиками в умовах змішаного навчання, його ключові принципи та компоненти. Матеріал статті розрахований на широке коло читачів від викладачів до студентів, наведені корисні поради та напрямки подальшого дослідження.The author tried to highlight the role of spiritual intelligence in the process of learning a foreign language by medical students in conditions of blended learning, its key principles and components. The material of the article is intended for a wide range of readers from teachers to students, useful tips and directions for further research are given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдуховний інтелектen_US
dc.subjectдуховністьen_US
dc.subjectстуденти медикиen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectspiritual intelligenceen_US
dc.subjectspiritualityen_US
dc.subjectmedical studentsen_US
dc.subjectblended learningen_US
dc.subjectcriteriaen_US
dc.titleРоль духовного інтелекту студентів медиків у підвищенні якості вивчення іноземної мови в умовах змішаного навчанняen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юхно тези 22.pdf255,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.