Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31616
Title: Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання
Authors: Худякова, Марина Борисівна
Каліна, Катерина Євгеніївна
Keywords: проєктна технологія навчання
післядипломна освіта
здобувачі стоматологічного профілю
констатувальний експеримент
Issue Date: 7-Dec-2022
Citation: Худякова М. Б. Порівняльна оцінка результатів успішності здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти в двох групах спостереження при констатувальному експерименті з використанням проєктної технології навчання [Електроний ресурс] : доповідь на ІІІ Міжвузівській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Актуальні питання підготовки та наукової діяльності магістрів галузі знань «Охорона здоров’я», (Житомир, 7 грудня 2022 р.). : [презентація PowerPoint] / М. Б. Худякова, К. Є. Каліна. – Електроні дані (17 слайдів). – Харків, 2022. – URL: https://drive.google.com/drive/folders/1WKIvQVAhGtrKoJ2XOXYGvW7nco-zr4p_.
Abstract: Було доведено дієвість застосування проєктної технології навчання в професійній підготовці здобувачів стоматологічного профілю на післядипломному етапі освіти, тому що вона створює умови для творчої самореалізації, підвищує їх мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Результатами рівня успішності здобувачів ЕГ та КГ за 5-ти бальною шкалою з дисципліни «Сучасні погляди на проблеми захворювань пародонта у дорослих та дітей» при констатувальному експерименті були однакові - 3,6 бали.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31616
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Доповідь Худякова М.Б., Каліна К.Є, 1.12.22.pptx32,9 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.