Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31057
Назва: | Experience of distance learning of medical science disciplines as a result of the global pandemic COVID-19 in Ukraine and South Africa |
Автори: | Avilova, Olga Erokhina, Victoriia Kentse, Mpolokeng Luckrajh, Jeshika Vovk, Oleg Stepanenko, Oleksandr Do To Uyen, Nguyen |
Теми: | e-learning education anatomy teaching histology |
Дата публікації: | 7-кві-2022 |
Видавництво: | Duzce University |
Бібліографічний опис: | Experience of distance learning of medical science disciplines as a result of the global pandemic COVID-19 in Ukraine and South Africa / O. Avilova, V. Erokhinao, K. Mpolokeng [et al.] // Duzce Medical Journal. – 2022. – Vol. 24, issue 1. – P. 26–33. |
Короткий огляд (реферат): | This study discusses the historical background of distance learning and its pros and cons from the perspective of students and teachers. This study aimed to conduct a comparison of the effectiveness of distance learning during the quarantine period at Kharkiv National Medical University (KNMU), and the national lockdown at the University of Cape Town (UCT). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31057 |
ISSN: | 1307-671X |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.18678-dtfd.1036902-2133419.pdf | 554,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.