Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31057
Назва: Experience of distance learning of medical science disciplines as a result of the global pandemic COVID-19 in Ukraine and South Africa
Автори: Avilova, Olga
Erokhina, Victoriia
Kentse, Mpolokeng
Luckrajh, Jeshika
Vovk, Oleg
Stepanenko, Oleksandr
Do To Uyen, Nguyen
Теми: e-learning
education
anatomy teaching
histology
Дата публікації: 7-кві-2022
Видавництво: Duzce University
Бібліографічний опис: Experience of distance learning of medical science disciplines as a result of the global pandemic COVID-19 in Ukraine and South Africa / O. Avilova, V. Erokhinao, K. Mpolokeng [et al.] // Duzce Medical Journal. – 2022. – Vol. 24, issue 1. – P. 26–33.
Короткий огляд (реферат): This study discusses the historical background of distance learning and its pros and cons from the perspective of students and teachers. This study aimed to conduct a comparison of the effectiveness of distance learning during the quarantine period at Kharkiv National Medical University (KNMU), and the national lockdown at the University of Cape Town (UCT).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31057
ISSN: 1307-671X
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.18678-dtfd.1036902-2133419.pdf554,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.