Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29917
Назва: Сутністна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарів
Автори: Сухоносов, Роман Олександрович
Лопушняк, Леся Ярославівна
Гаркуша, М.А.
Карпяк, Тамара Федорівна
Куліш, С.А.
Бойчук, О.М.
Теми: педагогічні технології
навчання
викладач
студент
медицина
Дата публікації: 16-лис-2021
Видавництво: УМСА
Бібліографічний опис: Сутністна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов, Л. Я. Лопушняк, М. А. Гаркуша [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2021. – Т. 21, вип. 3 (75). – С. 259–266.
Короткий огляд (реферат): Найважливішим завданням реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості, готової у професійній діяльності забезпечувати потреби суспільства як на національному, так і на міжнародному рівнях. Впровадження у сучасну вищу освіту компетентнісного підходу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців є найвищим показником якості отриманої освіти. Однією з основних умов формування майбутнього медичного фахівця учені розглядають розробку та використання сучасних педагогічних технологій, а їхнє впровадження є виконанням одного з найважливіших завдань сучасної освіти – управління процесом навчання. Суворі вимоги сьогодення вимагають від вищих навчальних закладів досягнення якісно нового рівня подання навчального матеріалу, тому, окрім традиційних, широко використовуються сучасні педагогічні технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29917
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-12-PB_259-266.pdf543,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.