Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29305
Назва: Теоретичне обгрунтування дидактичних умов формування soft skills у студентів медичного ЗВО засобами ігрових технологій
Автори: Чухно, Інна Анатоліївна
Теми: soft skills
м’які навички
соціальні компетентності
вища медична освіта
інтерактивні методи навчання
ігрові технології
Дата публікації: 28-лип-2021
Бібліографічний опис: Чухно І. А. Теоретичне обгрунтування дидактичних умов формування soft skills у студентів медичного ЗВО засобами ігрових технологій / І. А. Чухно // International scientific innovations in human life. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference : Proceedings of I International Scientific and Practical Conference, Manchester, United Kingdom, 28–30 July 2021 / Cognum Publishing House. – Manchester, 2021. – P. 426–435. – URL: https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-international-scientific-innovations-in-human-life-28-30-iyulya-2021-goda-manchester-velikobritaniya-arhiv/.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано значення опанування soft skills здобувачами вищої медичної освіти для їх подальшого професійного розвитку та успіху в професійному та соціальному житті. Охарактеризовано роль ЗВО в опануванні здобувачами освіти soft skills в сучасних умовах та обґрунтовано дидактичні умови для їх формування засобами ігрових технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29305
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ.docx37,64 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.