Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28987
Назва: | MENTIMETER як інструмент для отримання миттєвого зворотного зв'язку |
Автори: | Дерев’янченко, Наталя Володимирівна Деревянченко, Наталья Владимировна Derevyanchenko, Natalya |
Теми: | MENTIMETER зворотній зв’язок онлайн сервіс онлайн опитування |
Дата публікації: | 21-тра-2021 |
Видавництво: | ТНМУ |
Бібліографічний опис: | Дерев’янченко Н. В. MENTIMETER як інструмент для отримання миттєвого зворотного зв’язку / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 травня 2021 року) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 176‒177. |
Короткий огляд (реферат): | Згідно з новим затвердженим професійним стандартом на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти» [3] однією з трудових функцій науково-педагогічного працівника є оцінювання результатів навчання, а професійною компетентністю є здатність надавати студентам зворотний зв'язок щодо результатів оцінювання та рекомендації щодо покращення результатів навчання. Не менш важливим аспектом в межах студентоцентрованого навчання видається і отримання зворотного зв’язку від здобувачів освіти, що спонукає їх свідомо ставитись до власної навчальної діяльності, рефлексії, самооцінювання. Принципи зворотного зв’язку є об’єктом вивчення як українських (А. Лисенко, Н. Морзе, Н. Муліна, В. Филипська), так і зарубіжних (Hudspeth D., Kielt L., Dodman T.) дослідників, які звертають увагу на регулярність, планування згідно з цілями, підтримання практики самооцінки. Ефективними, на нашу думку, є цифрові інструменти для зворотного зв’язку, які можна використовувати як під час навчальних занять в аудиторії (за умови належного матеріально-технічного оснащення), так і під час дистанційного формату роботи. Однією із таких платформ є Mentimeter – онлайн сервіс, який дозволяє миттєво отримувати результати опитування в режимі реального часу. Існують певні обмеження щодо використання можливостей даного інструменту у безкоштовній версії, однак існуючих функцій цілком достатньо, щоб отримати зворотний зв'язок від здобувачів освіти. Для користування викладач повинен мати обліковий запис, створити презентацію (їх може бути необмежена кількість), а також надати запрошення студентам для початку роботи. Респонденти не повинні встановлювати ніяких додатків, їм достатньо перейти за посиланням menti.com і ввести код вікторини. Ефективним є режим створення хмарини слів, який можна використати на початку заняття після оголошення теми, поставивши аудиторії питання: Які результати навчання ви очікуєте отримати? Наприкінці заняття це питання повторюється, і таким чином отримуємо зворотний зв'язок, чи виправдалися очікування студентів. Також існує режим опитування з виведенням результатів у вигляді діаграми, що є цінним при вирішенні навчальних завдань. На цьому варіанти з інтерактивними елементами у безкоштовній версії обмежуються. Однак існує можливість додати 5 питань у режимі вікторини, чого цілком достатньо для короткого опитування. |
Опис: | інноваційні технології |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28987 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Н. В. Дерев’янченко .docx | інтерактивні технології | 11,47 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.