Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28987
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дерев’янченко, Наталя Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Деревянченко, Наталья Владимировна | - |
dc.contributor.author | Derevyanchenko, Natalya | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T14:41:03Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T14:41:03Z | - |
dc.date.issued | 2021-05-21 | - |
dc.identifier.citation | Дерев’янченко Н. В. MENTIMETER як інструмент для отримання миттєвого зворотного зв’язку / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 травня 2021 року) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 176‒177. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28987 | - |
dc.description | інноваційні технології | en_US |
dc.description.abstract | Згідно з новим затвердженим професійним стандартом на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти» [3] однією з трудових функцій науково-педагогічного працівника є оцінювання результатів навчання, а професійною компетентністю є здатність надавати студентам зворотний зв'язок щодо результатів оцінювання та рекомендації щодо покращення результатів навчання. Не менш важливим аспектом в межах студентоцентрованого навчання видається і отримання зворотного зв’язку від здобувачів освіти, що спонукає їх свідомо ставитись до власної навчальної діяльності, рефлексії, самооцінювання. Принципи зворотного зв’язку є об’єктом вивчення як українських (А. Лисенко, Н. Морзе, Н. Муліна, В. Филипська), так і зарубіжних (Hudspeth D., Kielt L., Dodman T.) дослідників, які звертають увагу на регулярність, планування згідно з цілями, підтримання практики самооцінки. Ефективними, на нашу думку, є цифрові інструменти для зворотного зв’язку, які можна використовувати як під час навчальних занять в аудиторії (за умови належного матеріально-технічного оснащення), так і під час дистанційного формату роботи. Однією із таких платформ є Mentimeter – онлайн сервіс, який дозволяє миттєво отримувати результати опитування в режимі реального часу. Існують певні обмеження щодо використання можливостей даного інструменту у безкоштовній версії, однак існуючих функцій цілком достатньо, щоб отримати зворотний зв'язок від здобувачів освіти. Для користування викладач повинен мати обліковий запис, створити презентацію (їх може бути необмежена кількість), а також надати запрошення студентам для початку роботи. Респонденти не повинні встановлювати ніяких додатків, їм достатньо перейти за посиланням menti.com і ввести код вікторини. Ефективним є режим створення хмарини слів, який можна використати на початку заняття після оголошення теми, поставивши аудиторії питання: Які результати навчання ви очікуєте отримати? Наприкінці заняття це питання повторюється, і таким чином отримуємо зворотний зв'язок, чи виправдалися очікування студентів. Також існує режим опитування з виведенням результатів у вигляді діаграми, що є цінним при вирішенні навчальних завдань. На цьому варіанти з інтерактивними елементами у безкоштовній версії обмежуються. Однак існує можливість додати 5 питань у режимі вікторини, чого цілком достатньо для короткого опитування. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ТНМУ | en_US |
dc.subject | MENTIMETER | en_US |
dc.subject | зворотній зв’язок | en_US |
dc.subject | онлайн сервіс | en_US |
dc.subject | онлайн опитування | en_US |
dc.title | MENTIMETER як інструмент для отримання миттєвого зворотного зв'язку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Н. В. Дерев’янченко .docx | інтерактивні технології | 11,47 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.