Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976
Назва: «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання
Автори: Дерев’янченко, Наталя Володимирівна
Деревянченко, Наталья Владимировна
Derevyanchenko, Natalya
Теми: інформаційні технології
комунікаційні технології
трансформація освіти
дистанційний формат
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Дерев’янченко Н. В. «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 8 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 62.
Короткий огляд (реферат): Розвиток навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій є однією з основних загальних компетентностей, яку повинен отримати здобувач освіти, опановуючи освітній компонент «Латинська мова та медична термінологія». Трансформація освіти, що пов’язана з широким використанням цифрових засобів навчання, а також перехід на дистанційний формат проведення навчальних занять у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в світі спонукає науково-педагогічних працівників опановувати нові методики, залучати нестандартні завдання.
Опис: методика викладання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Дерев’янченко Н. В..docxметодика викладання11,23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.