Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976
Title: | «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання |
Authors: | Дерев’янченко, Наталя Володимирівна Деревянченко, Наталья Владимировна Derevyanchenko, Natalya |
Keywords: | інформаційні технології комунікаційні технології трансформація освіти дистанційний формат |
Issue Date: | 8-Apr-2021 |
Publisher: | ХНМУ |
Citation: | Дерев’янченко Н. В. «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 8 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 62. |
Abstract: | Розвиток навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій є однією з основних загальних компетентностей, яку повинен отримати здобувач освіти, опановуючи освітній компонент «Латинська мова та медична термінологія». Трансформація освіти, що пов’язана з широким використанням цифрових засобів навчання, а також перехід на дистанційний формат проведення навчальних занять у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в світі спонукає науково-педагогічних працівників опановувати нові методики, залучати нестандартні завдання. |
Description: | методика викладання |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
_Дерев’янченко Н. В..docx | методика викладання | 11,23 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.