Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976
Title: «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання
Authors: Дерев’янченко, Наталя Володимирівна
Деревянченко, Наталья Владимировна
Derevyanchenko, Natalya
Keywords: інформаційні технології
комунікаційні технології
трансформація освіти
дистанційний формат
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: ХНМУ
Citation: Дерев’янченко Н. В. «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 8 квітня 2021 р.) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 62.
Abstract: Розвиток навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій є однією з основних загальних компетентностей, яку повинен отримати здобувач освіти, опановуючи освітній компонент «Латинська мова та медична термінологія». Трансформація освіти, що пов’язана з широким використанням цифрових засобів навчання, а також перехід на дистанційний формат проведення навчальних занять у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в світі спонукає науково-педагогічних працівників опановувати нові методики, залучати нестандартні завдання.
Description: методика викладання
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28976
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_Дерев’янченко Н. В..docxметодика викладання11,23 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.