Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Назва: Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language
Автори: Юхно, Наталья Володимирівна
Iukhno, Natalia
Теми: blended language learning
distance learning
face-to-face learning
змішане навчання мові
дистанційне навчання
аудиторне навчання
Дата публікації: 25-лют-2021
Видавництво: НЮУ ім. Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Iukhno N. V. Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language / N. V. Iukhno // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Харків, 25 лютого 2021 року / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків, 2021. – С. 308–312.
Короткий огляд (реферат): The widespread introduction of e-learning should not be a substitute for classroom lesson with a teacher, but only expand educational opportunities and classroom load. At the same time, distance learning is part of blended learning, which has become increasingly used in teaching full-time students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iukhno_abstract.febdocx.docx17,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.