Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Назва: | Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language |
Автори: | Юхно, Наталья Володимирівна Iukhno, Natalia |
Теми: | blended language learning distance learning face-to-face learning змішане навчання мові дистанційне навчання аудиторне навчання |
Дата публікації: | 25-лют-2021 |
Видавництво: | НЮУ ім. Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Iukhno N. V. Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language / N. V. Iukhno // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Харків, 25 лютого 2021 року / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків, 2021. – С. 308–312. |
Короткий огляд (реферат): | The widespread introduction of e-learning should not be a substitute for classroom lesson with a teacher, but only expand educational opportunities and classroom load. At the same time, distance learning is part of blended learning, which has become increasingly used in teaching full-time students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iukhno_abstract.febdocx.docx | 17,91 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.