Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юхно, Наталья Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Iukhno, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-15T05:44:22Z | - |
dc.date.available | 2021-06-15T05:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-25 | - |
dc.identifier.citation | Iukhno N. V. Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language / N. V. Iukhno // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Харків, 25 лютого 2021 року / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків, 2021. – С. 308–312. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956 | - |
dc.description.abstract | The widespread introduction of e-learning should not be a substitute for classroom lesson with a teacher, but only expand educational opportunities and classroom load. At the same time, distance learning is part of blended learning, which has become increasingly used in teaching full-time students. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | НЮУ ім. Ярослава Мудрого | en_US |
dc.subject | blended language learning | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | face-to-face learning | en_US |
dc.subject | змішане навчання мові | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | аудиторне навчання | en_US |
dc.title | Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iukhno_abstract.febdocx.docx | 17,91 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.